Діяльність

Постачання електричної енергії

Контактні дані для звернень споживачів:

Поштова адреса ВП «Енергоатом-Трейдинг» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Україна, 01054, м. Київ, вул.  Бульварно-Кудрявська, б. 24

Генеральний директор ВП ЕАТ ДП «НАЕК «Енергоатом»: Бедін Сергій Володимирович

Телефон для звернень: (044) 277-79-73

Адреса електронної пошти: energosales@atom.gov.ua

 

Нормативно-правові акти, згідно з якими ДП «НАЕК «Енергоатом» здійснює діяльність з постачання електричної енергії:

 

Інформація щодо порядку подання споживачами звернень, скарг, претензій, надання повідомлень про загрозу електробезпеки та їх розгляду

Звернення, скарги та претензії споживачів розглядаються відповідно до вимог розділу 8 Правил роздрібного ринку електричної енергії.

Споживач у разі порушення його прав та законних інтересів першочергово має звернутись до ВП ЕАТ ДП «НАЕК «Енергоатом» зі зверненням/скаргою/претензією щодо усунення порушення та відновлення прав та законних інтересів споживача.

До звернення/скарги/претензії споживач має додати наявні оригінали рішень або копії рішень, які приймалися за його зверненням/скаргою/претензією раніше, а також за наявності інші документи, необхідні для розгляду звернення/скарги/претензії, які після його (її) розгляду повертаються споживачу.

Споживач може подавати звернення/скарги/претензії в усній формі (за допомогою телефону або під час особистого прийому відповідальному працівнику) та/або письмовій формі (включаючи засоби електронного зв’язку).

ВП ЕАТ ДП «НАЕК «Енергоатом», отримавши від споживача звернення/скаргу/ претензію, реєструє та розглядає її відповідно до порядку, визначеного Правилами роздрібного ринку електричної енергії. Якщо споживач не погоджується з рішенням, прийнятим за його зверненням/скаргою/претензією, він може оскаржити таке рішення шляхом направлення скарги Регулятору.

Рішення Регулятора або ВП ЕАТ ДП «НАЕК «Енергоатом», у разі незгоди з ним, може бути оскаржено споживачем шляхом звернення до суду у строки, передбачені законодавством України.

 

Процедура розгляду скарг та вирішення спорів

ВП ЕАТ ДП «НАЕК «Енергоатом» розглядає скарги та вирішує спори у порядку, визначеному Правилами роздрібного ринку електричної енергії та іншими нормативно-правовими актами Регулятора.

ВП ЕАТ ДП «НАЕК «Енергоатом» розглядає звернення/скаргу/претензію в найкоротший строк, але не більше 30 календарних днів з дати отримання звернення/скарги/претензії, якщо менший строк не встановлено чинним законодавством та Правилами роздрібного ринку електричної енергії.

Розгляд скарг споживачів на дії чи бездіяльність учасників роздрібного ринку та вирішення спорів між ними здійснюються Регулятором у встановленому порядку.

 

Надання повідомлень про загрозу електробезпеки

Для надання повідомлень про загрозу електробезпеки необхідно зателефонувати за номером (044) 277-79-73 або надіслати листа електронною поштою на адресу: energosales@atom.gov.ua, обов’язково зазначивши в темі листа «Загроза електробезпеки».

 




Нефінансовий звіт НАЕК «Енергоатом» за 2017 рік

Повідом про корупцію